MediaWatch

Omnicom går i luften med ny datastyrke

Mediebureauet opruster på databaserede services og kundeløsninger med etableringen af afdelingen Annalect med knap 40 ansatte.

16 nye medarbejdere er stødt til Omnicom Media Group i de senere måneder.

Siden årsskiftet har mediebureauet arbejdet på at forberede og opbygge den nye, datatunge afdeling Annalect, der træder i stedet for afdelingerne Insight Group og Brand Science.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs