MediaWatch

Omnicom går i luften med ny datastyrke

Mediebureauet opruster på databaserede services og kundeløsninger med etableringen af afdelingen Annalect med knap 40 ansatte.

16 nye medarbejdere er stødt til Omnicom Media Group i de senere måneder.

Siden årsskiftet har mediebureauet arbejdet på at forberede og opbygge den nye, datatunge afdeling Annalect, der træder i stedet for afdelingerne Insight Group og Brand Science.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs