Reklamebureauer tabte omsætning og indtjening i 2014

2014 blev et trægt år for reklamebureauerne, viser analyse. Tingene tegner dog lidt lysere for 2015.

Både omsætning og indtjening led i 2014 hos reklamebureauerne. Det viser en brancheanalyse foretaget af Experian for Brancheforeningen Grakom, der repræsenterer virksomheder inden for kommunikation, design og medieproduktion.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også