MediaWatch

Dansk Reklame Film: Vi har bevist, at vi har visioner

Erobringen af internationale markeder for annoncer i biografer og lufthavne er første led i ekspansion. Men andre forretningsområder er også i kikkerten hos ny nordisk chef for Dansk Reklame Film.

En markant bundlinje bliver i de næste år ofret til fordel for investeringer i fremtiden hos Dansk Reklame Film. Gode resultater har givet mod på at ekspandere forretningsmodellen for annoncesalg på vegne af biografer i Danmark og Norge og senest etableringen af den selvstændige salgsorganisation Airmagine.

Airmagine har siden januar 2015 stået for annoncesalg for trecifret millionbeløb i Københavns Lufthavn. Aftalen løber over fem år, og allerede nu arbejdes der på at hverve flere lufthavne som kunder hos Airmagine. Nye projekter har store omkostninger, hvilket også kan ses i Dansk Reklame Films regnskab fra 2014.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs