Dansk Reklame Film: Vi har bevist, at vi har visioner

Erobringen af internationale markeder for annoncer i biografer og lufthavne er første led i ekspansion. Men andre forretningsområder er også i kikkerten hos ny nordisk chef for Dansk Reklame Film.
HANS LØGSTRUP POULSEN

En markant bundlinje bliver i de næste år ofret til fordel for investeringer i fremtiden hos Dansk Reklame Film. Gode resultater har givet mod på at ekspandere forretningsmodellen for annoncesalg på vegne af biografer i Danmark og Norge og senest etableringen af den selvstændige salgsorganisation Airmagine.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også