MediaWatch

Dansk Reklame Film: Vi har bevist, at vi har visioner

Erobringen af internationale markeder for annoncer i biografer og lufthavne er første led i ekspansion. Men andre forretningsområder er også i kikkerten hos ny nordisk chef for Dansk Reklame Film.

En markant bundlinje bliver i de næste år ofret til fordel for investeringer i fremtiden hos Dansk Reklame Film. Gode resultater har givet mod på at ekspandere forretningsmodellen for annoncesalg på vegne af biografer i Danmark og Norge og senest etableringen af den selvstændige salgsorganisation Airmagine.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs