MediaWatch

Rapport: Så meget steg digital annoncering i 2014

Annonceomsætningen på web-tv og mobil er nu over 100 mio. kr., mens Facebook nærmer sig halv milliard kr. ifølge årsopgørelse fra Danske Medier.

Foto: Colourbox

Den digitale annonceomsætning rundede 5 mia. kr. i 2014 til et samlet 5,295 mia. kr. Det svarer til en vækst på 7,5 pct. fra 2013, hvor omsætningen var 4,923 mia. kr.

Det fremgår af den årlige opgørelse af annoncevæksten online fra Danske Medier, Online Markedsstatistikken.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs