Rapport: Så meget steg digital annoncering i 2014

Annonceomsætningen på web-tv og mobil er nu over 100 mio. kr., mens Facebook nærmer sig halv milliard kr. ifølge årsopgørelse fra Danske Medier.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Den digitale annonceomsætning rundede 5 mia. kr. i 2014 til et samlet 5,295 mia. kr. Det svarer til en vækst på 7,5 pct. fra 2013, hvor omsætningen var 4,923 mia. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også