MediaWatch

Mads Bredal ny landechef for Dentsu Aegis

Mads Bredal indtræder den 1. september i jobbet som ny CEO for Dentsu Aegis Network i Danmark og afløser Lars Bo Jeppesen.

Det bliver Mads Bredal, der indtræder i jobbet som ny CEO for Dentsu Aegis Network i Danmark, hvor han indtil nu har været Nordic Chief Operating Officer.

Den 41-årige Mads Bredal afløser Lars Bo Jeppesen, som samme dag forlader direktørposten for det danske marked for at blive øverst ansvarlig for Dentsu Aegis Network i Norden samt Central- og Østeuropa.

"På vores kontor her i Danmark har vi syv stærke bureauer, som Lars Bo har formået at knytte sammen, så vi i dag er i stand til at arbejde på tværs af bureauerne som ét hus," siger Mads Bredal i en pressemeddelelse.

Lars Bo Jeppesen rykker op i bureau-rækkerne 

Lars Bo Jeppesen lægger ikke skjul på, at Mads Bredal er hans favorit som direktør for Dentsu Aegis Network i Danmark:

"Mads har en ekstrem høj båndbredde - han tænker lynhurtigt og har en høj arbejdskapacitet. Samtidig har han været syretestet gennem de sidste to år, hvor han er blevet kastet ud i opgaver, hvor noget var ved at falde sammen - og så skulle bygges op igen. Det giver en robusthed og ydmyghed over for den konkurrencesituation, som Dentsu Aegis Network Danmark befinder sig i."

Dentsu Aegis Network i Danmark er paraply for mediegruppens syv sub-brands; Carat, Vizeum, iProspect, Isobar, Posterscope, D2D og psLIVE.

Malene Birkebæk stopper som Carat-direktør

Aegis Media skifter navn til 'Dentsu Aegis Network' 

Mere fra MediaWatch

Ekstra Bladet overhaler B.T. på trafikmåling i juni

Der blev for første gang i flere år trukket flere sidevisninger og besøgende til ekstrabladet.dk end konkurrenterne på B.T. i juni måned. Chefredaktør tror på B.T.s generobring af førerpositionen, og målt på unikke brugere og besøgstal har B.T. halet ind på konkurrenten.

EM-sponsor lægger penge i dansk fodboldmedie

Bold.dk’s redaktionelle dækning af EM i kvindefodbold har fået en saltvandsindsprøjtning fra Visa igennem kampagnen ”The Equal Sponsorship”, som skal bringe dækningen op på niveau med herrefodbold.

B.T. henter ny journalistisk chef fra Frihedsbrevet

Videochef på Frihedsbrevet og tidligere video- og podcastredaktør på Ekstra Bladet rykker videre til B.T., hvor hun skal udvikle og drive det snart 100 pct. digitale medies journalistik mod nye formater.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs