Brancheforening om outdoor-selskabers lovbrud: "Det skader tilliden"

”Jeg håber virkelig, det er vand under broen, men derfor kan man jo stadig godt se på, hvordan vi kan styrke området,” siger bestyrelsesformand i DAOM efter afgørelse i landsretten. 
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Annoncørers tillid til outdoor-selskaberne Clear Channel Danmark og AFA JCDecaux har taget skade af sagen om koordinerede rabatter for salg af reklameplads - og det er nu nødvendigt at arbejde med transparensen i outdoor-investeringer for at sikre, at lignende forløb ikke gentager sig. Det mener Michael Stein, som er bestyrelsesformand i brancheforeningen Danske annoncører og markedsførere (Daom).

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også