Outdoor-selskaber erklærer sig "stærkt uenige" i dom om ulovlige reklamerabatter

Begge selskaber vil nu se på, hvilke muligheder de har for at forfølge sagen yderligere. De fastholder deres syn, på at de ikke har brudt konkurrenceloven, efter afgørelse i Østre Landsret.
Foto: Mads Nissen/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Nissen/Politiken/Ritzau Scanpix

Østre Landsrets dom om, at outdoor-selskaberne Clear Channel og AFA JCDecaux i to perioder har koordineret rabatter for deres salg af reklameplads, møder ikke forståelse fra de to selskaber. De overvejer nu begge, hvad deres næste skridt i sagen skal være. Det oplyser de til MediaWatch. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også