Outdoor-selskaber erklærer sig "stærkt uenige" i dom om ulovlige reklamerabatter
Østre Landsrets dom om, at outdoor-selskaberne Clear Channel og AFA JCDecaux i to perioder har koordineret rabatter for deres salg af reklameplads, møder ikke forståelse fra de to selskaber. De overvejer nu begge, hvad deres næste skridt i sagen skal være. Det oplyser de til MediaWatch.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Ankenævn stadfæster afgørelse i sag om aftalte rabatter
For abonnenter
Outdoorfirma anker afgørelse fra Konkurrencerådet
For abonnenter