Mediehuse sætter jagten ind på nye nicheforretninger

Dagblade går ind på nichemarkedet, hvor etablerede spillere som Altinget og Nordiske Medier køber op og breder sig. Nicher får hovedrolle i jagten på digital vækst, lyder det.
Foto: Cecile Smetana/Polfoto/Arkiv
Foto: Cecile Smetana/Polfoto/Arkiv

De digitale nichemedier får en større rolle i 2017, hvor nichemarkedet for alvor ser ud til at blive afsøgt af mediehuse på jagt efter ny forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også