MediaWatch

Mediehuse sætter jagten ind på nye nicheforretninger

Dagblade går ind på nichemarkedet, hvor etablerede spillere som Altinget og Nordiske Medier køber op og breder sig. Nicher får hovedrolle i jagten på digital vækst, lyder det.

Foto: Cecile Smetana/Polfoto/Arkiv

De digitale nichemedier får en større rolle i 2017, hvor nichemarkedet for alvor ser ud til at blive afsøgt af mediehuse på jagt efter ny forretning.

Tendensen er blevet tydelig inden for den sidste uge, hvor JP/Politikens Hus satte flere nye satsninger i gang, der skærper konkurrencen på niche- og B2B-markedet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs