
Politiken udvider forretningen med en satsning på digitale nichemedier, der skal ligge i et nyt selvstændigt selskab, Politiken Nicher A/S. Det forklarer digital direktør på Politiken, Troels Behrendt Jørgensen til MediaWatch.
"Vi kan simpelthen se, at nichejournalistik, som hos Watch Medier (som MediaWatch er en del af, red.), Nordjyske Medier eller i regi af Altinget, er en stærk forretningsmodel. Så det vil vi selvfølgelig også gerne være med til at udvikle herhjemme," siger Troels Behrendt Jørgensen, digital direktør på Politiken.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Ekstra Bladet overhaler B.T. på trafikmåling i juni
Der blev for første gang i flere år trukket flere sidevisninger og besøgende til ekstrabladet.dk end konkurrenterne på B.T. i juni måned. Chefredaktør tror på B.T.s generobring af førerpositionen, og målt på unikke brugere og besøgstal har B.T. halet ind på konkurrenten.