
Ekstra Bladet barsler med et nyt digitalt medie, der skal nå ud til den yngre målgruppe, som avisen selv har svært ved at få fat i.
Hvad det kommer til at hedde, ligger endnu ikke fast, fortæller Poul Madsen, chefredaktør på Ekstra Bladet. Men tanken er, at mediet skal dække en række forskellige nicher, der appellerer til de 20-35 årige. Hvilke nicher der er tale om, ønsker han heller ikke at afsløre endnu.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Producenter glæder sig over droppet aftale men afblæser ikke krise
En rettighedsaftale, som i måneder har betydet stop for udvikling af fiktion til streamingtjenester, blev torsdag forkastet af Create Denmark, og det er et skridt i den rigtige retning. Det mener bl.a. Producentforeningen. Nu pågår individuelle forhandlinger med tjenesterne, men det risikerer at trække ud til efter sommer, lyder det.