MediaWatch

Ekstra Bladet søsætter nyt medie med Vice-chef i spidsen

Avisen henter chefredaktør fra Vice i Norden til at starte nyt digitalt nichemedie målrettet unge. Gratismediet skal bl.a. udnytte trafik fra Facebook.

Rasmus Flindt Pedersen/Polfoto/Arkiv
Foto: Rasmus Flindt Pedersen/Polfoto/Arkiv

Ekstra Bladet barsler med et nyt digitalt medie, der skal nå ud til den yngre målgruppe, som avisen selv har svært ved at få fat i.

Hvad det kommer til at hedde, ligger endnu ikke fast, fortæller Poul Madsen, chefredaktør på Ekstra Bladet. Men tanken er, at mediet skal dække en række forskellige nicher, der appellerer til de 20-35 årige. Hvilke nicher der er tale om, ønsker han heller ikke at afsløre endnu.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere