Aviser frygter ikke udsigten til færre boligannoncer

Mæglerkæder vil i stigende grad flytte deres annoncering fra print til digitale medier. Det kan koste printmedier indtægter, men aviserne frygter ikke den digitale transformation.
Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto
Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto

Landets største mæglerkæde Nybolig vil i løbet af det kommende år flytte hovedparten af sine annoncekroner fra print til digital.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også