MediaWatch

Kløften vokser mellem unge og ældres medieforbrug

Unge fravælger traditionelt tv, mens den ældre del af befolkningen bruger mere tid foran skærmen. Det viser en ny rapport fra Kulturstyrelsen.

Mens den traditionelle radiolytning bliver mere populær, og flere dagblade har sat prop i læserflugten bliver afstanden mellem unge og ældres medieforbrug større.

Det viser en netop offentliggjort årlige medierapport fra Kulturstyrelsen "Rapportering om Mediernes udvikling i Danmark 2016".

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs