MediaWatch

JP: Adblockere koster os op mod 10 millioner årligt

Jyllands-Posten går til kamp mod adblockere og kræver, at brugerne accepterer bannerreklamer, hvis de vil læse med.

Foto: Skærmdump jp.dk

Software, der fjerner annoncerne på et website, de såkaldte adblockere, er nu så udbredte, at Jyllands-Posten går til modangreb, skriver avisen.

Læsere, der blokerer for bannerannoncer, bliver bedt om at slå adblockeren fra og whiteliste jp.dk i adblockeren, så den ikke virker på nyhedssitet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs