MediaWatch

JP: Adblockere koster os op mod 10 millioner årligt

Jyllands-Posten går til kamp mod adblockere og kræver, at brugerne accepterer bannerreklamer, hvis de vil læse med.

Foto: Skærmdump jp.dk

Software, der fjerner annoncerne på et website, de såkaldte adblockere, er nu så udbredte, at Jyllands-Posten går til modangreb, skriver avisen.

Læsere, der blokerer for bannerannoncer, bliver bedt om at slå adblockeren fra og whiteliste jp.dk i adblockeren, så den ikke virker på nyhedssitet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs