DR-rapport: En ud af tre blokerer for annoncer på nettet

Brugen af software, der blokerer for annoncer på nettet, er udbredt - især på pc'en. Det viser rapport fra DR Medieforskning.

Hver tredje dansker mellem 15 og 74 år, 31 pct., blokerer for annoncer på nettet. Det viser en undersøgelse, som TNS Gallup har foretaget for DR Medieforskning, og som indgår i DR's rapport "Medieudviklingen 2015", der blev offentliggjort tidligere på dagen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår