DR-rapport: En ud af tre blokerer for annoncer på nettet

Brugen af software, der blokerer for annoncer på nettet, er udbredt - især på pc'en. Det viser rapport fra DR Medieforskning.

Hver tredje dansker mellem 15 og 74 år, 31 pct., blokerer for annoncer på nettet. Det viser en undersøgelse, som TNS Gallup har foretaget for DR Medieforskning, og som indgår i DR's rapport "Medieudviklingen 2015", der blev offentliggjort tidligere på dagen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også