MediaWatch

Sms-salg skaffer nye online-abonnenter hos EB

Halvdelen af kunderne til Ekstra Bladets digitale abonnement, Ekstra, rekrutteres via sms-køb.

Foto: Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Mobilen har med hastige skridt vokset sig til at blive brugernes foretrukne platform, når de læser Ekstra Bladet online. I takt med den udvikling er salget af digitale abonnementer flyttet med over på mobilen. I dag rekrutteres ca. halvdelen af avisens betalende online-kunder via sms-køb – og det er på trods af, at det først var i slutningen af april måned, at det blev muligt at købe abonnementsadgang via sms på mobilen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Meta truer med at fjerne nyheder fra Facebook

Et amerikansk lovforslag, der skal stille medier stærkere i forhandlinger om betaling for nyhedsindhold på platforme som Facebook, får det sociale medieselskab til igen at true med at fjerne nyhedsartikler.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs