
En digital omsætning på 400 mio. dollar (2,65 mia. kr.) lyder meget pænt, men det er langt fra nok for New York Times. Mediet vil fordoble beløbet, så det i 2020 rammer 800 mio. dollar. Det skriver New York Times i en strategiplan for de kommende år.
De 400 mio. dollar, som den digitale omsætning lød på sidste år, svarer til en fordobling på omkring fem år. Tidligere på året nåede New York Times som det første medie 1 mio. betalende digitale abonnenter, og mediet mener i det hele taget at være i fin digital form. Men der skal mere til.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.