EB samler redaktionelle og kommercielle kræfter på Ekstra

Tættere samarbejde mellem de redaktionelle og kommercielle medarbejdere skal trække flere læsere til Ekstra Bladets digitale abonnement Ekstra.
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Ekstra Bladet har lavet en ny struktur for holdet bag det digitale abonnement, Ekstra. Den betyder, at redaktionelle og kommercielle medarbejdere i fremtiden kommer til at sidde side om side. Det sker for at skabe mere relevant indhold for avisens digitale abonnenter, forklarer ledende redaktør Lisbeth Langwadt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også