EB samler redaktionelle og kommercielle kræfter på Ekstra

Ekstra Bladet har lavet en ny struktur for holdet bag det digitale abonnement, Ekstra. Den betyder, at redaktionelle og kommercielle medarbejdere i fremtiden kommer til at sidde side om side. Det sker for at skabe mere relevant indhold for avisens digitale abonnenter, forklarer ledende redaktør Lisbeth Langwadt.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Politiken står fast på betalingsmodel
For abonnenter
Dagblade bokser videre med betalingsmodeller
For abonnenter
Berlingske barsler med freemium-model på nettet
For abonnenter