MediaWatch

Financial Times gør klar til sponsoreret indhold

Erhvervsmediet giver annoncørerne flere muligheder inden for content marketing. Det sker for at vise seriøsitet omkring forretningsdelen, siger direktør.

Financial Times tager nu endnu et skridt ind på markedet for sponsoreret indhold, skriver Digiday.

Den lyserøde erhvervsavis slår sine eksisterende content marketing-pakker sammen og lancerer et nyt tilbud til annoncørerne om sponsoreret indhold under den nystiftede afdeling FT Squared.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs