MediaWatch

Skandinaviske content marketing-bureauer går sammen

Bonnier slår kløerne i norsk content marketing-bureau og afviser sammenhæng med nyligt udmeldte nedskæringer.

Anders Ribba, adm. direktør, Spoon | Foto: PR

Det Bonnier-ejede content marketing-bureau Spoon er gået sammen med Bonnier Media i Norge om at købe norske Teft, der ligeledes er et content marketing-bureau. Det skriver Kampanje.

Spoon er svenskbaseret, men har også en norsk afdeling. Norske Spoon bliver slået sammen med Teft og vil ifølge Kampanje med den øvelse komme op på i alt 18 ansatte.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs