MediaWatch

Berlingske Business bragte annonceartikler i nyhedsfeed

Redaktionelle artikler og betalte annoncør-artikler lå i ugens løb side om side forskel i nyhedsfeedet på Berlingske Business. Det skyldes en teknisk fejl, siger direktør.

"Kunstigt mos giver god effekt i efterårsudstillingen."

Den overskrift kunne man i ugens løb læse som en del af nyhedsfeedet "Seneste Nyt" på Berlingskes erhvervssite Business.dk sammen med andre som "GSV/Pitzner bakker op om grønt byggeri". Der var dog ikke tale om redaktionelle artikler, men derimod annoncer fra Brøndsholm A/S og GSV/Pitzner indrykket via Berlingskes markedsføringskonceptet Business Direct. Her kan virksomheder mod betaling publicere budskaber på en underside i artikelformater, der lægger sig tæt op ad de redaktionelle indhold på Business.dk.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Koda opponerer mod ny musikpolitik i DR

Nye retningslinjer i DR betyder, at kommercielt udgivet musik som udgangspunkt ikke længere skal bruges i programmer. Men public service-stationen bør have fokus på andet end katalog-musikken, mener Kodas adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs