MediaWatch

Jysk Fynske til ansatte: Tidspunktet er ikke ideelt

Jysk Fynske Medier har købt Midtjyske Medier. Men tidspunktet kunne have været bedre, mener Jysk Fynske.

Jysk Fynske Medier udgiver bl.a. Jydske Vestkysten. | Foto: Syddanske Medier/Presse

Det er kun et halvt år siden, at storfusionen mellem Fynske Medier, Syddanske Medier og Jyske Medier faldt endeligt på plads. Allerede nu kaster Jysk Fynske Medier sig ud i et nyt opkøb.

Selskabet har nemlig smidt penge efter Midtjyske Medier. I en intern besked til de ansatte skriver direktionen, at tidspunktet for opkøbet ikke er helt i skabet så kort tid efter den seneste fusion.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs