MediaWatch

Jysk Fynske til ansatte: Tidspunktet er ikke ideelt

Jysk Fynske Medier har købt Midtjyske Medier. Men tidspunktet kunne have været bedre, mener Jysk Fynske.

Jysk Fynske Medier udgiver bl.a. Jydske Vestkysten. | Foto: Syddanske Medier/Presse

Det er kun et halvt år siden, at storfusionen mellem Fynske Medier, Syddanske Medier og Jyske Medier faldt endeligt på plads. Allerede nu kaster Jysk Fynske Medier sig ud i et nyt opkøb.

Selskabet har nemlig smidt penge efter Midtjyske Medier. I en intern besked til de ansatte skriver direktionen, at tidspunktet for opkøbet ikke er helt i skabet så kort tid efter den seneste fusion.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs