Jysk Fynske sammenlægger grafiske forretninger

Som en konsekvens af fusionen i Jysk Fynske Medier bliver to trykkerivirksomheder til en.

De første resultater af fusionen i Jysk Fynske Medier, der fik grønt lys i foråret, begynder at vise sig.

Koncernen konsoliderer en del af trykkeri-grenen og lægger Grafisk Hus i Give, der tidligere hørte under Jyske Medier, ind under Graphicco A/S, der er et selvstændigt datterselskab under Jysk Fynske Medier-koncernen og tidligere Fynske Medier. Det oplyser Jysk Fynske Medier i en pressemeddelelse.

”Vi glæder os til at få et brohoved i Jylland, så vi kan servicere vore jyske kunder endnu bedre. Vi er også glade for de nye kolleger. Vi ser meget ens på, hvordan man tager fat på opgaverne og servicerer kunderne. Vi bliver et godt team sammen”, siger salgsdirektør Jacob Vestergaard, Graphicco.

Graphicco havde sidste år et bruttoresultat på 33,7 mio. kr. og et årsresultat på 342.000 kr.

Overtagelsen er sket pr. 1. august 2015.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også