MediaWatch

Det ville Jimmy Maymann gøre som frontfigur for et printmedie

Jimmy Maymann, adm. direktør for Huffington Post, har en klar strategi for, hvad han ville gøre, hvis han stod i spidsen for et af de store mediehuse i Danmark.

Jimmy Maymann | Foto: PR

NEW YORK

Skal alle digitale nyheder være gratis, skal ingen nyheder være gratis, skal der være tale om et mix, eller skal man kunne få sine første 10 nyheder gratis, hvorefter man skal betale for resten? Medierne forsøger med mange forskellige løsningsmodeller, men indtil videre ser det ikke rigtig ud til, at der er den store succes. Særligt ikke for de etablerede printmedier, hvor størstedelen kæmper en hård kamp i en ny virkelighed, hvor læserne er online.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs