MediaWatch

"De er jo opportunistiske og håber på det bedste"

Folk får i dag deres nyheder fra mobilen, og det er en udfordring, der skal adresseres. Her spiller Facebook også en betydelig rolle, og mange undervurderer risikoen, lyder det fra Jimmy Maymann, adm. direktør for Huffington Post.

Jimmy Maymann | Foto: PR

Facebooks voksende betydning som distributionskanal og trafikåre er en stigende udfordring for mediebranchen, mener Huffington Posts danske topchef, Jimmy Maymann.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

16 medarbejdere fratræder på Jyllands-Posten

Syv journalistiske medarbejdere forlader avisen, mens yderligere ni medarbejdere er blevet opsagt - herunder en redaktionel analysechef. Derudover lukker Jyllands-Posten for kommentarsporet på Facebook. (Opdateret)

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs