MediaWatch

Politiken skruer op for ”live”-faktor

I bestræbelserne på at få flere 25-45-årige læsere lancerer Politiken satsningen 'Politiken Live', hvor flere debat-arrangementer og møder med Politikens profiler skal øge loyaliteten hos læserne.

Foto: JENS DRESLING/POLFOTO/ARKIV

Et bedre tag i danskerne under 45 år, hvoraf mange gerne læser avisen, men sjældent betaler for den, bliver i de kommende år alfa og omega for Politiken.

I bestræbelserne på at nå de mindst 100.000 betalende digitale abonnenter i 2017 sætter Politiken derfor ind på skabe loyalitet blandt de 25-45-årige. Et af værktøjerne bliver her 'Politiken Live', som avisens læserarrangementer fremover skal kendes under.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs