MediaWatch

Lidegaard: Slut med print- og netjournalister

På vejen mod målet om 100.000 digitale abonnenter står Politiken over for en stor opgave med omstrukturering og efteruddannelse. Alle skal kunne levere til alle platforme, siger chefredaktør Bo Lidegaard.

Foto: Mik Eskestad/Polfoto

Politiken på papir og Politiken online skal ligne hinanden mere, og derfor står avisen i den kommende tid over for en omlægning af arbejdsgangene.

Målet er at gøre Politiken til et digitalt mediehus med minimum 100.000 betalende digitale abonnenter i 2017. Som del af målsætningen skal alle journalister kunne levere indhold til både print og online. Hidtil har nettet eksempelvis haft sine egne kulturjournalister, men det vil snart være et afsluttet kapitel.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs