JFM's annoncesalg møder hård modvind - kan give trecifret milliontab

Annoncemarked i modvind. Mediekoncernen er kommet under nyt pres af værre end ventet nedtur på annoncemarkedet, fortæller topchef Jesper Rosener, der sætter alle sejl ind på at vende situationen.
"Vi havde en forventning om, at vi på det digitale marked og på lyd ville opleve en vækst. Det har vi ikke set, må vi konstatere," siger adm. direktør i JFM Jesper Rosener. | Foto: Joachim Ladefoged
"Vi havde en forventning om, at vi på det digitale marked og på lyd ville opleve en vækst. Det har vi ikke set, må vi konstatere," siger adm. direktør i JFM Jesper Rosener. | Foto: Joachim Ladefoged

De økonomiske hjul trillede egentlig ganske fornuftigt i de første måneder af 2023. Salget af annoncepladserne i de mange lokale og regionale nyhedsmedier under JFM-koncernens faner holdt den forventede kadence. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også