Store udfordringer på annoncemarkedet tvinger Sjællandske ud i ny sparerunde

”Det er et udtryk for, at vi står med et annoncemarked, som nærmest er i frit fald,” siger ansv. chefredaktør. Mediehuset skal nedlægge op mod 30 redaktionelle stillinger. 
"Vi kan ikke lade stå til i sådan en situation, når vi ser, at vi måned for måned mangler indtjening," siger Louise Pettersson, ansv. chefredaktør på Sjællandske Medier. | Foto: Thomas Olsen
"Vi kan ikke lade stå til i sådan en situation, når vi ser, at vi måned for måned mangler indtjening," siger Louise Pettersson, ansv. chefredaktør på Sjællandske Medier. | Foto: Thomas Olsen

Medarbejderne hos Sjællandske Medier er torsdag blevet orienteret om, at udfordringer på annoncemarkedet gør, at det lokale mediehus skal finde 15 mio. kr. i besparelser på det redaktionelle område.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også