Annoncesalg under pres hos lokale og regionale medier: "Det gør ondt"

Annoncemarked i modvind. Hverken på Bornholms Tidende eller hos Det Nordjyske Mediehus har det været muligt at overholde budgetterne på annoncesalget i år.
Foto: Mathias Svold
Foto: Mathias Svold

Det har for flere virksomheder i det lokale og regionale medielandskab været en umulig opgave i 2023 at få de i forvejen konservative annoncebudgetter til at gå op.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også