Jysk Fynske Medier kører snart kun med el-scootere men afviser CO2-tracking

Den bæredygtige omstilling. Den regionale mediekoncern arbejder med bæredygtig omstilling på flere niveauer i forretningen, da klimaspørgsmålet er ”supervigtigt” ifølge adm. direktør. Men omkostningerne ved at måle fremgangen i CO2-ækvivalenter står ikke mål med gevinsten.
Foto: Mette Mørk/Jysk Fynske Medier/Vejle Amts Folkeblad
Foto: Mette Mørk/Jysk Fynske Medier/Vejle Amts Folkeblad

Jysk Fynske Medier arbejder på flere fronter, når det kommer til at reducere mediekoncernens klimaaftryk fra udgivelsen af sine knap 80 dagblade og ugeaviser samt en række radiostationer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også