MediaWatch

Jysk Fynske Medier kører snart kun med el-scootere men afviser CO2-tracking

Den bæredygtige omstilling. Den regionale mediekoncern arbejder med bæredygtig omstilling på flere niveauer i forretningen, da klimaspørgsmålet er ”supervigtigt” ifølge adm. direktør. Men omkostningerne ved at måle fremgangen i CO2-ækvivalenter står ikke mål med gevinsten.

Foto: Mette Mørk/Jysk Fynske Medier/Vejle Amts Folkeblad

Jysk Fynske Medier arbejder på flere fronter, når det kommer til at reducere mediekoncernens klimaaftryk fra udgivelsen af sine knap 80 dagblade og ugeaviser samt en række radiostationer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs