Schibsteds danske markedspladser er tilbage på overskudskurs

Efter år med integrationsomkostninger leverede DBA og Bilbasen-ejeren atter millionoverskud. Landechef venter yderligere vækst i år.
Schibsted ejer i Danmark markedspladsplatformene DBA og BIlbasen. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Schibsted ejer i Danmark markedspladsplatformene DBA og BIlbasen. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Efter et 2022, der var præget af omkostninger i forbindelse med virksomhedsovertagelse, tjener Schibsteds danske markedspladser igen millioner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også