Frihedsbrevet når kampagnemål om nye medlemmer: Forventer sorte tal inden årsskiftet

Efter en kampagne for at få 5000 nye medlemmer forventer adm. direktør for Frihedsbrevet, Mads Brügger, at Mediehuset Friheden løber rundt inden årsskiftet.

Frihedsbrevet er nået i mål med sin kampagne om at få 5000 nye medlemmer inden 1. juli, oplyser adm. direktør og ansv. chefredaktør Mads Brügger til MediaWatch. Mediet søsatte i april en kampagne for at få 5000 nye medlemmer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også