Jysk Fynske-direktør: Regionale avishuse bør samarbejde mere

Det vil give mening at tænke i eksempelvis fælles abonnementssalg og økonomistyring på tværs af avishuse for at forbedre økonomien i lokale og regionale medier i lyset af coronaudviklingen, mener adm. direktør for Jysk Fynske Medier.
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Michael Bager/Fynske Medier/Jysk Fynske Medier.
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Michael Bager/Fynske Medier/Jysk Fynske Medier.

Økonomien hos især de regionale og lokale aviser står over for store udfordringer i lyset af coronaudviklingen, og det kalder på øget samarbejde mellem mediehusene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også