MediaWatch

"En dag som mandag ligger vores annoncesalg til print under indeks 50"

Regeringens seneste tiltag, der bl.a. lukker storcentre, barer og restauranter, vil trykke printannoncesalget yderligere nedad, mener flere aviser, der oplever store dyk i salget.

Foto: Ole Lind/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Det lægger hårdere pres på et i forvejen hårdt prøvet printannoncesalg, når regeringens seneste tiltag mod coronasmitten onsdag træder i kraft.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Ny "lytterobot" skal genkende musik i DR-programmer

DR har fuldautomatiseret processen med at notere, hvilket musik der bliver brugt i radioprogrammer og podcasts. Løsningen kan også bruges til at indsamle data om kønsbalancen blandt kunstnerne, der bliver spillet på DR’s kanaler.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs