Tre ting kan ændre digitalt annoncemarked efter år med fri leg

Digitalt annoncemarked 2020: Igennem to årtier er det digitale annoncemarked vokset uhindret til et kæmpe marked, men også et vildnis, som både private og politikere vil regulere. MediaWatch ser på de tre mulige gamechangere, der kan ændre spillereglerne. 
Apples Safari-browser på Iphone har siden 2017 blokeret for tværgående tracking | Foto: Kiichiro Sato/AP/Ritzau Scanpix
Apples Safari-browser på Iphone har siden 2017 blokeret for tværgående tracking | Foto: Kiichiro Sato/AP/Ritzau Scanpix

Vi ser ind i en fremtid, hvor en stadig større andel af annoncekronerne vil flytte fra print til de digitale platforme – og derfra også videre til udenlandske techselskaber som Facebook og Google.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også