"Man skal vinke farvel til det, de internationale annoncemarkeder godt kan"

Digitalt annoncemarked 2020: Globale techkoncerner har erobret en tredjedel af det danske annoncemarked på et årti. Den omsætning kommer ikke tilbage, mener en række aktører – men kampen er ikke tabt.
Google gør klar til verdens største elektronikmesse Consumer Electronics Show (CES) i Las Vegas, der har fundet sted fra 7. januar og slutter i dag fredag | Foto: Robyn Beck/AFP/Ritzau Scanpix
Google gør klar til verdens største elektronikmesse Consumer Electronics Show (CES) i Las Vegas, der har fundet sted fra 7. januar og slutter i dag fredag | Foto: Robyn Beck/AFP/Ritzau Scanpix

På 20 år har techvirksomheder som Google placeret sig bredt og dybt på verdenskortet i takt med internettets udbredelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også