Otte nye kunder til Dentsu Aegis Network kan ikke dæmme op for tre tabte

To af de største danske mediebureauer har begge vundet flere kunder, end de har mistet, i år. Kun ét af bureauerne har dog udsigt til omsætningsfremgang i 2019.
Topchef i Dentsu Aegis i Danmark, Mads Bredal, forventer pres på omsætningen næste år | Foto: PR/Dentsu Aegis Danmark
Topchef i Dentsu Aegis i Danmark, Mads Bredal, forventer pres på omsætningen næste år | Foto: PR/Dentsu Aegis Danmark
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

To af de fire store mediebureauer på det danske marked har i 2018 vundet flere kunder, end de har tabt. Men det betyder ikke nødvendigvis en øget omsætning for selskaberne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også