TV 2 opruster på annoncørbetalt indhold og henter kræfter fra People Group

Et udfordret bannermarked får TV 2 til at satse stærkere på branded content. Derfor søsætter koncernen en ny platform og hyrer ny ansvarlig for TV 2's produktion af reklameindholdet til formålet.
Pernillle Simmelkiær skifter fra bureau til mediehus | Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2
Pernillle Simmelkiær skifter fra bureau til mediehus | Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2

Pernille Simmelkiær bliver ny ansvarlig for produktionen af annoncørbetalt indhold hos TV 2, skriver koncernen i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også