MediaWatch

TV 2 opruster på annoncørbetalt indhold og henter kræfter fra People Group

Et udfordret bannermarked får TV 2 til at satse stærkere på branded content. Derfor søsætter koncernen en ny platform og hyrer ny ansvarlig for TV 2's produktion af reklameindholdet til formålet.

Pernillle Simmelkiær skifter fra bureau til mediehus | Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2

Pernille Simmelkiær bliver ny ansvarlig for produktionen af annoncørbetalt indhold hos TV 2, skriver koncernen i en meddelelse.

Hun kommer fra en stilling som direktør for bureauet Cosmic People, der hører under People Group, og er tidligere direktør for bureauet We Love People, der har samme ejer. Hun er desuden bestyrelsesformand for mediebureauet Orchestra.  

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs