Ekstra Bladet hæver digitalt annoncesalg 5 procent - men tror på mere

Ekstra Bladet melder om vækst i det digitale abonnements- og annoncesalg. Men der er stadig et stort uforløst digitalt potentiale, som skal indfries, mener kommerciel direktør. "Vi skal blive langt dygtigere til vores digitale marketing," siger Claus Rothoff Brix.
Foto: PR
Foto: PR

Det er lidt over et år siden, at Claus Rothoff Brix satte sig i stolen som kommerciel direktør for Ekstra Bladet. Stillingen tiltrådte han i december 2017, og siden sin ankomst har han bl.a. haft fokus på kompetencer og eksekvering i de kommercielle afdelinger under ham.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også