MediaWatch

JP/Politiken: Vi ønskede færre samarbejdspartnere på det automatiserede salg

JP/Politikens Hus har valgt ny teknologipartner bl.a. for at styrke det programmatiske annoncesalg. Det betyder bl.a. flere udviklingskompetencer til huset, siger chef for digitalt salg og ad tech-området.

Signe Skarequist. | Foto: PR

Efter et udbud har JP/Politikens Hus indgået samarbejde med teknologivirksomheden Appnexus. Det amerikanske teknologiselskab lægger fremover teknologi bag mediekoncernens forretning på automatiseret annoncesalg, blev det meddelt i går.

Valget af Appnexus skal give færre samarbejdspartnere og betyder bl.a., at koncernen siger farvel til et samarbejde med Oath forklarer Signe Skarequist, der er chef for digital sales & ad tech i JP/Politikens Hus.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs