TV 2 ansætter brandingchef for hovedkanalen
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8634800.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Vicky%2520Wassmann%2520Dahi-brandingchef%2520for%2520TV%25202s%2520hovedkanal%25202.jpg)
Vicky Wassmann Dahi begynder 1. juni hos TV 2 i en nyoprettet stilling som brandingchef for hovedkanalen. Det oplyser TV 2 i en pressemeddelelse.
Hun har været ansat hos blandt andet Carlsberg og senest DR gennem otte år. Her havde Vicky Wassmann Dahi ligeledes ansvar for brand-strategien for DR's kanaler.
"Jobbet som brandingchef for TV 2's hovedkanal er ikke alene en nøgleposition for TV 2 Marketing, men for hele huset. Derfor er jeg særdeles tilfreds med, at Vicky tager den store udfordring op. Hun er det perfekte match og kommer med et stærkt mix af leder- og brancheerfaring," siger TV 2's marketingchef, Jacob Weinreich, i pressemeddelelsen.
"Med den rivende udvikling, som ikke alene TV 2, men hele tv-branchen er inde i, er det mere nødvendigt end nogensinde, at hovedkanalen står så skarpt i alle danskeres bevidsthed som overhovedet muligt, så kanalen kan forblive relevant for alle danskere. Og TV 2 har jo afsindigt mange stærke formater og fællesskaber at trække på, så jeg glæder mig som et lille barn til at komme i gang," udtaler Vicky Wassmann Dahi i meddelelsen om sit kommende job.
TV 2 er på udkig efter yderligere en brandingchef, der får ansvar for TV 2 Networks, som blandt andet dækker over TV 2's nichekanaler Zulu, Charlie og Fri og streamingtjenesten TV 2 Play. Den stilling vil blive opslået snarest.
Relaterede artikler
TV 2 tæller ned til ny businesskanal
For abonnenter