MediaWatch

Mette Holbæk ny markedsdirektør for Gyldendal

Den tidligere leder for marketingafdelingen og chef for marked og læsere rykker videre op i forlagets ledelse.

Foto: Robing Skjoldborg

Forlaget Gyldendal har fundet ny markedsdirektør i egne rækker. Den tidligere chef for marked og læsere, Mette Holbæk, er 1. august forfremmet til markedsdirektør for hele salg- og marketingdelen af Gyldendal.

Mette Holbæk kom til Gyldendal for halvandet år siden fra en stilling som brand manager i JP/Politikens Forlag efter en årrække med selvstændig konsulentvirksomhed.

Mette Holbæk er uddannet journalist og har tidligere været chefredaktør for magasiner som Woman og Nova i Benjamin Medier. I 2004 stiftede hun forlaget Pretty ink, der siden blev solgt til Rosinante & Co.

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs