MediaWatch

Brøndby ansætter ny kommunikationschef

Ny kommunikationschef for fodboldklubben Brøndby IF kommer med international erfaring fra bl.a. Mattel.

Brøndby IF har ansat Christian J. Schultz som ny kommunikationschef, skriver klubben.

Ansættelsen sker efter den tidligere kommunikations- og marketingdirektør Anders Bay forlod klubben efter uoverensstemmelser med ledelsen om hans fremtidige rolle. Anders Bay er efterfølgende blevet hyret af SBS Discovery som redaktionschef.

Christian J. Schultz, 38, har senest været selvstændig rådgiver og har tidligere været kommunikationsdirektør for den amerikanske legetøjskoncern Mattel i Europa, chefrådgiver hos Nordea Markets og ansvarlig for kommunikation hos ingeniørvirksomheden COWI, skriver klubben.

"Med ansættelsen af Christian får vi et unikt sæt kompetencer, der gør, at vi kan styrke kommunikationen med fans, medier og ikke mindst samarbejdspartnere. Med sine erfaringer fra globale og danske virksomheder er Christian garant for, at vi fortsætter den positive udvikling i vores dialog med omverdenen," siger adm. direktør Jesper Jørgensen i meddelelsen.

Christian J. Schultz tiltræder jobbet den 1. juni 2015.

Discovery snupper vraget Brøndby-direktør

Superliga tv-pakke bliver med Brøndby

Usædvanlig seerstorm til bundopgør 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs