MediaWatch

Jyllands-Posten mister marketingchef

Efter to år hos Jyllands-Posten stopper kommunikations- og marketingchef Jeppe Schyth Olsen og skifter branche.

Foto: PR/BDO

Jyllands-Postens marketing- og kommunikationschef gennem de sidste to år, Jeppe Schyth Olsen, skifter job.

Han er netop tiltrådt en nyoprettet stilling som market director hos Rådgivnings- og revisionsvirksomheden BDO, hvor han skal styrke salg og brand, oplyser BDO i en meddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs