MediaWatch

Jyllands-Posten mister marketingchef

Efter to år hos Jyllands-Posten stopper kommunikations- og marketingchef Jeppe Schyth Olsen og skifter branche.

Foto: PR/BDO

Jyllands-Postens marketing- og kommunikationschef gennem de sidste to år, Jeppe Schyth Olsen, skifter job.

Han er netop tiltrådt en nyoprettet stilling som market director hos Rådgivnings- og revisionsvirksomheden BDO, hvor han skal styrke salg og brand, oplyser BDO i en meddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Aller Media nedlægger printmagasin til unge, TV 2 Øst får ny adm. direktør, og reklame fra Liberal Alliance på TV3+ har rejst debat om politiske reklamer på tv. Få overblikket over den seneste uge i mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs