Ørskov: Bogelskende avislæsere skal løfte Riidr

JP/Politikens Hus vil få økonomi i e-bogsportalen Riidr ved blandt andet at markedsføre den på Jyllands-Posten og Politiken, siger adm. direktør i JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov.

Politiken og Jyllands-Postens læsere får en afgørende rolle i JP/Politikens strategi for Riidr.com. Morgenaviserne vil nemlig udgøre en central markedsføringsplads for koncernens nyerhvervede e-bogportal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også






Sparerunden på Jyllands-Posten blev afsluttet i denne uge. | Foto: Joachim Ladefoged

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter