Dansk Handelsblad styrker bladsalg

Dansk Handelsblad opruster med ny bladsalgschef og  webudvikler, der skal løfte hhv. avissalg og digitaliseringen af udgivelserne.

Peter Helm-Petersen, 51, er ansat som ny bladsalgschef for Dansk Handelsblads aviser og magasiner til dagligvarehandelen og detailbranchen. 

Peter Helm-Petersen har senest været regionschef hos teleselskabet 3, som han kom til efter fem år som salgschef og bladchef hos eBay fra 2007-2012. Før da var han i en længere årrække ansat på Århus Stiftstidende og Midtjyske Medier i forskellige stillinger, senest som salgschef for Midtjyske Medier.

Samtidig er Morten Holmboe, 47, ansat som webudvikler og PR-fotograf hos Dansk Handelsblad, der sidste år kom ud med et rekordoverskud.

Ud over det ugentlige Dansk Handelsblad står huset bag magasinet 'PROfit', opslagsværkerne 'Hvem er Hvem' og 'DM! DagligvareMarkedet' og portalerne Dhblad.dk og Retailnews.dk.

Dansk Handelsblad leverer rekordregnskab

Mediestøtte: Nye muligheder for fagblade 

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også