DR udpeger direktør for nyoprettet område

Flere måneder efter DR løftede sløret til det nye store ben i organisationen "Bruger, Marked og Publicering", har man fundet områdets nye direktør. Han får ansvaret for at sikre, DR kan indfri sine public service-forpligtelser i et mediemarked i rivende udvikling.
Karsten Dyhrberg Nielsen bliver direktør for "Bruger, Marked og Publicering" i DR. | Foto: DR PRESSE
Karsten Dyhrberg Nielsen bliver direktør for "Bruger, Marked og Publicering" i DR. | Foto: DR PRESSE

Siden DR opdaterede sin strategi i 2021 og i den forbindelse nedlagde direktørområdet DR Medier for at lade det nye store ben i organisationen "Bruger, Marked og Publicering" komme til, har det stået uvist hen, hvem der skal stå i spidsen for det nye område.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også