Photoshop-kommunikation, nej tak

Coop og Vestas fortier hele sandheden, når topchefen fyres, og Ekstra Bladet photoshopper nyhed om fyringer i huset. Men åben og ærlig krisekommunikation virker langt bedre, skriver Jakob Høyer.
JAKOB HØYER, partner og direktør hos LEAD

Ærlighed varer længst, hedder det i ægteskaber og andre menneskelige relationer. Men de ægteskabelige værdier gælder i stigende grad også i moderne kommunikation, hvor åben og ærlig kommunikation virker langt bedre end halve sandheder og tomme garantier om bedre tider. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også