Debat: Hold øje med Springer

Mediehusenes digitale transformation skal komme indefra - ikke udefra. Derfor er det mere interessant at kigge på tyske Springers udvikling end Jeff Bezos køb af Washington Post, skriver David Beckmann.
David Beckmann, New Media Consulting

Som det var tilfældet med introduktionen af Ipad’en i foråret 2010, håber verdenspressens ejere endnu engang på, at en enkeltstående begivenhed - eff Bezos aktuelle køb af Washington Post - som en anden Messias bliver journalistikkens store metamorfose ind i den digitale verden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også