Debat: Kan ny Washington Post-ejer redde overskuddet - og journalistikken?

Amazon-milliardæren Jeff Bezos overtagelse rummer et stort forretningsmæssigt og publicistisk potentiale for Washington Post, skriver ph.d. Aske Kammer.
Aske Kammer, Ph.d.

Gårsdagens helt store samtaleemne i den globale mediebranche og blandt analytikere var uden tvivl, at internetboghandlen Amazons grundlægger, Jeffrey Bezos, købte en af amerikansk journalistiks mest legendariske organisationer, avisen The Washington Post.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også